Montag, 21. Januar 2008

SADIQ & CO.


Sadiq n co. Mungkin ramai yang tak tau cerita Sadiq n co. ni coz die di tayangkan dekat ntv7. First time tengok cite ni aku dah tertarik dah dengan jalan cerita dia. Cerita dia tentang hari-hari seorang peguam la. Cerita ni pelakon die semua best2 like Eja, Aaron Aziz, Tony Eusoff n Dee. Apa yang menariknya setiap pelakon ade watak masing2 yang memang menarik n pelakon2 ni bawak watak diorang dgn bagus giler.

Aaron Aziz bawak watak playboy n nakal sket dalam cter ni. Memang sesuai r ngan dia coz dia ade gaya cam tu gak kan. Eja dlm citer ni nampak r peningkatan lakonan die. Dalam cter ni tambah2 cantik gitu Eja ni. Satu Eja ni aku salute, tak yah nak seksi2 tahap malaun dah nampak lawa dah. Ada sesetengah artis tu harap seksi jek lebey tapi....eh dah silap tajuk plak..N aku mmg suka lakonan Tony Eusoff. Walaupon die ni tak de la popular sgt kat M'sia ni tapi aku rasa dia adalah salah sorang pelakon yg hebat. Respek r kat die.

Aku minat gile citer ni. Setiap ari jumaat mst tengok. Citer bertambah best pasal ada unsur suspens dalam die especially kat pejabat diorang n roh Tuan Sadiq tu datang. Memang nampak suspens habis r. Tapi lawak2 gak. Dee of course r buat citer ni jadi tak kering gusi. Pelakon lain pon kadang2 wat citer ni cam cite komedi plak.
Aku rase kne kasik pujian r kat penulis cite ni coz skrip die yg menarik. Walaupon cite ni takde r se best citer Ally Mcbeal tu tapi cite ni tetap jadi cite WAJIB TONTON aku.

Keine Kommentare: