Samstag, 16. Februar 2008

ONE IN A MILLION


Semalam adalah hari yang menggembirakan dan menyedihkan aku. Aku gembira pasal akhirnya Mark terkeluar coz aku rasa dia dah lama sangat dalam rancangan ni. Mungkin orang ramai terpikat kot dengan rupa dia yang cute tambah pulak ada lesung pipit. Nape la orang minat sangat tang lesung pipit ni ek? Aku pun tak paham. Yang sedih tu is bout personal matter. Aku rasa aku tak kacau orang pun. Dan dan my senior kutuk belakang2. Dah la kat orang yang aku tak kenal. Ish takpe. Lupakan benda tu. Ok pasal OIAM2 ni. OIAM ni adalah reality show kedua yang aku minat after AF. Beza antara dua ni satu AF is full of kezutan and drama yang membuatkan kita sentiasa nak tengok. OIAM ni pulak aku suka pasal judge2 dia yang veri da open bila komen sesuatu persembahan. Kalo hampeh, hampeh la dia cakap. Dat is wat i like bout it.

Sememangnya OIAM 2 ni kurang sket r berbanding dengan first. Tapi benda tu biasa la macam MI gak, first season memang power. Bila tiba time second hampeh jek. Ok persembahan last week agak bosan jugak la. Hanya Shila je yang dapat komen baik dari Syafinaz n Paul. Aku pun rasa that is da best performance from her. Aku bajet yang akan dapat g ke final nanti ialah Ayu, Sarah n Shila. Aku kurang minat Ab sket. Suara dia pun takde la bagus mana. Ayu ni aku pun terkejut boleh sampai top 4. Ye la selama ni kan orang Msia suka pandang pada rupa. But this time aku rasa taste orang ramai dah mula berubah. Sarah walaupun aku anti gak ngan dia ni tapi dia bagus apa. Just perangai dia je la yang buat aku kureng minat sikit. Other than that she is a really gud singer. Shila pulak dulu2 aku pun tak minat dia, masa dia kuar album masa budak2 dulu. Tapi dalam OIAM ni nampak la kesungguhan dia. Aku rasa dia memang layak nak g ke final. OK that's it. Hopefully ayu,sarah n shila make it to final. Not because GIRL POWER ke apa. Tapi sebab diorang ni memang ada bakat.

Keine Kommentare: