Montag, 11. Februar 2008

DUNIA BARU SEASON 3

Waa dah abis dah dunia baru season 3 kat tv3 ni. Penghabisan episod yang aku rasa tak puas n nak lagi dan lagi dan lagi. Akhir episod ni akhirnya Stryder tahu Opie tu Gem. Kesian r Suzana melepas tak dapat tackle Stryder. Tapi Opie belum sedia coz hati dia still cinta kat Adiff. Memang sedih la tengok last2 tu Adiff hepi wif Erika n Opie sedih gile. Maybe next season tunjuk camne Opie ngan Stryder bercinta pulak. Madihah dah pregnant. After Darius tahu Mardihah pregnant dia langsung tak jadik g US. So tak jadik cerai r diorang ni.

Ish tak sabar nak tunggu Dunia Baru Season 4 pulak. Minta2 menarik r citer die. 13 episod untuk satu season pendek sangat r. Lain kali buat la panjang sikit. Aduh lepas ni hari Isnin aku kembali membosankan la gamaknya. Cerita Sadiq n co. pun dah abis. Kalau camni BOSANNNNNNNNNNNNNNN.

4 Kommentare:

none hat gesagt…

1. wah ko pon layan DB3 neh..bg aku kalau stryder ngn gem becinta, confirm bess giler DB4 nnt..confirm byk adegan kil kil die die..sengal2 sayang gitu..hahahaa

2. tp mcm terencat plak tiba2 watak pijer, yusof, chichi xde..n dlm DB movi pon xde kan?? ko dh layan blum? aku wiken ni la kot..xde masa aarr

3. ape bahasa yg ko select utk blog ko neh..fenin guwe fenin..

iwuzere hat gesagt…

hi cik seri..
1. Aku memang peminat setia DB..season2 n season3..season1 aku kureng sket..aku pon memang tak sabar nak tunggu DB4..tensen plak cite ni abes awal.

2. Aku rasa pengarah ni dah desperate sgt nak abes kan season ni..sebab tu la tak kuar sgt watak2 tu..DB movie blom layan maa..sibuk sesgt ni

3. bahasa jawa..huhu..tipu jek

Dhia Azrai Naim Rosman hat gesagt…

Hek eleh sudah ah

Dhia Azrai Naim Rosman hat gesagt…

Lantak kau ah